Saturday, September 14, 2019

Veckans skiss #252

Förra veckan var jag på Rozzans Scrapträff i Mjölby (6-8 september). Jag måste erkänna att det kändes som en halv evighet sen jag inte scrappade digitalt men när jag väl kom igång kände jag hur mycket jag har saknat det!

Det blev flera layouter och en gjorde jag till Veckans skiss #252. Så här såg skissen ut:


Och här är min tolkning:


Alla papper och dekorationer kommer från KaiserCraft förutom de vita bladen som jag har stansat ut från en die. Även textremsorna kommer därifrån.

Jag får nog hitta något bra ställe att fota layouter i framtiden men detta får duga så länge!
I nästa inlägg kommer jag att visa de andra layouterna som jag gjorde på träffen.
Ha det gott!

2 comments:

Jenny said...

Snygga papper från KaiserCraft. Tack för din tolkning av Veckans skiss.

Mahlin78 said...

Härlig blomsterprakt du bjuder på :-) Tack för att du delar din tolkning med oss i VS-gänget! Kram, Mahlin78