Wednesday, September 19, 2018

Veckans skiss #209

Hej hopp!
Det var länge sedan jag gjorde ett blogginlägg på svenska, så nu var det dags!
Jag har länge sneglat på "Veckans skiss", men inte riktigt kommit till skott - men nu kom jag ihåg det!
Denna vecka ser den ut såhär:


Den skulle vara utmärkt till ett kort tror jag, men jag valde att göra en LO (vilken surprise va?):


Precis som många andra har vi fått otroligt mycket äpplen i år så jag ville ha en sida med fokus på våra fina äpplen. De är perfekta till äppelpaj, mos och bullbak - mums! 

För att göra min LO använde jag det här digitala kitet av Ooh La La Designs, Gingerscraps:


Det finns massor med fina bilder i kitet som jag funderar på att skriva ut och använda i mitt vanliga papperscrappande. Dessutom finns det jättefina journaling cards till PL eller liknande:


Ha det gott allesammans!
Kram, Carina

1 comment:

Annzoscrappar said...

Åh vad roligt att du vill vara med och tolka Veckan Skiss. En jättefin tolkning. Kram Annzo Veckans Skiss